Not known Details About دستگاه تصفیه آب

Wiki Article

آدی و پاملا مادریگال، تاسیس کنندگان برند آکوا کلر همچون استیو جابز پروژه خود را از گاراژ خانه خود شروع کردند. زمانی که این دو خانه جدید خود را ساختند متوجه مقادیر زیاد آهک در آب آشامیدنی خود شدند که از طریق آب لوله کشی شهری به بدن آنها وارد میشود و تمام این مدل باعث خارش و خشکی پوست بدن آنها شده بود. این دو تصمیم گرفتن در مورد فیلتراسیون آب آشامیدنی بیشتر تحقیق نمایند. آدی فارق التحصیل زیست شناسی از دانشگاه پنسیلوانیا و پاملا از فارغ التحصیلان زیست شناسی از دانشگاه تگزاس است.

همه ما برای خرید هر لوازم خانگی بیشتر تمایل داریم از نمایندگی های رسمی و معتبر اقدام به خرید نماییم تا بتوانیم خدمات پس از فروش مناسب و جنس اورجینال و باکیفیت دریافت نماییم. شرکت تصفیه آسا با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و مداوم در عرضه و فروش معتبرترین برندهای تصفیه آب خانگی میتواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

با افزایش تقاضای آب آشامیدنی با کیفیت بالا و درجه یک در میان مردم، محصولات سی سی کا نیز تمرکز خود را بر عملکرد بهتر و تصفیه ی بهتر آب آشامیدنی قرار دادند. آب آشامیدنی خروجی از دستگاه تصفیه آب سی سی کا نه تنها سالم و پاکیزه بلکه آبی نرم و با سختی پایین خواهد بود تا مصرف کنندگان تجربه خوبی از نوشیدن آب آشامیدنی در طول روز داشته باشند.

مینروا یک ترانس و آداپتور تقسیم برق نیز دارد که عبور برق به شیرهای برقی و پمپ دستگاه را مدیریت مینماید. از دیگر اجزای تشکیل دهنده تصفیه آب مینروا، شیر بهداشتی برداشت آب روی سینک آشپزخانه است که در سه مدل ستاره ای، نیمه اهرمی و اهرمی بلند در اختیار مشتریان قرار گرفته تا بر اساس صلاح دید مشتری و سلیقه ایشان بر روی سینک نصب گردد.

تانک تصفیه آب مینروا که بهترین مخزن تصفیه آب در ایران نیز محسوب می‌گردد، دارای یک شیر مخزن است که روی آن بسته می‌شود و واشر خاص خود را دارد که آب بندی لازم برای مخزن تحت فشار را انجام می‌دهد.

دستگاه تصفیه آب با استفاده از فیلترهای مخصوص، این توانایی را دارد تا هر گونه آلاینده مضر مانند میکرو ارگانیسم‌ها، مواد شیمیایی، بوی ناخوشایند، کلر، انگل‌ها، نیترات و... را از آب حذف کرده و آب آشامیدنی پاک و سالم را در اختیار شما قرار دهد.

آب چاه خانگی که در ویلاهای شمال و برخی شهرکهای مسکونی تهران و کرج استفاده میشوند آبی است که از لوله کشی عبور میکند اما بر سر راه آن تصفیه خانه های وسیع شهری وجود ندارند و عملا کلرزنی هم نمیشود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

همچنین شستن لباس کودکان و نوزادان به صورت کلی با آب تصفیه شده میتواند به لطیف ماندن و از بین نرفتن رنگ لباس نوزادان کمک شایانی نماید.

با این حال از مزایای آب شیرین کن خانگی مینروا، حذف کامل املاح مضری همچون آلومینیوم است که از بروز و تشدید عوارض آلزایمر جلوگیری خواهد کرد.

مطالعات و پژوهش ها نشان داده است که نوشیدن آب قلیایی باعث تنظیم قند خون می شود و عملکرد پانکراس را کاهش می دهد.

..)، مدت شستشو یا تعویض فیلترها، هزینه نصب و راه اندازی، همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی را در نظر داشته باشید.

بله دستگاه های عرضه شده توسط این شرکت دارای خدمات پس از فروش ارزنده ای میباشند، این خدمات عبارت اند از گارانتی بدون قید و شرط دوازده ماهه تمام قطعات و همچنین زمان سرویس دوره more info ای دستگاه ها به شما اطلاع رسانی میگردد

توجه: بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب تولید تایوان هستند اما بدلیل تحریم‌ها و افزایش قیمت ارز، تقریبا تمام دستگاه‌های موجود در داخل کشور تولید شده و تنها چاپ تایوان میخورند.

Report this wiki page